Malin Vestergren

Min fina grabb
Han har varit så jäkla avslappnad de senaste tre dagarna! I torsdags tänkte jag tömköra men märkte att jag inte riktigt behövde det då han slappnade av något otroligt när han gick vanligt på lina. Jag ville inte riktigt förstöra det genom att börja med en massa tömmar etc eftersom jag inte ännu har full koll på det. Men han sökte sig neråt i skritten och i traven och någon gång så ramlade han in i galopp från en lugn och harmonisk trav! Såååå duktig!
 
Han börjar även se mycket bättre ut i kroppen - borta är den där spinkiga lilla hästen jag fick hem :) Idag klippte jag hans man, det var nog väldigt dags även fast jag å ena sidan ville spara ut den superlång ;) Men nu ser han ut som en sporthäst igen, haha :)
 
Det enda som saknas är att mitt förbaskade knä ska bli bra!! Fick ju en fraktur i tibiaplatån för snart 6 månader sedan men det är fortfarande inte bra..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress