Malin Vestergren

En förlorad fantasivärld
Det var det jag tänkte när jag traskade rakt in i de här bilderna. Det känns verkligen som att tiden har stått still här. Allting var så gråaktigt, i gråskala. Lustigt hur snö och lite frost kan göra sådana saker med naturen.
 
Detta blev även årets första inlägg, trevligt trevligt. Gott nytt! Jag hoppas på att massa roliga grejer händer under det här året, det vet jag att det kommer göra. Hade tänkt leta fram mina årsplaneringar med mål jag har börjat göra och utvärdera 2015 när jag kommer hem till Skövde, och sedan dela med mig av grejerna här.
 
 

Btw, vill ni skita ner er? Om ni inte läst andra böcker som utspelar sig i rymden om massa crazy shit, evil corporations som gör fucked up shit mot oskyldiga ungdomar och krig mellan onda ledare.. läs denna. Jag ville nästan börja gråta för upptrappningen mot klimax påminde så jävla mycket om en annan bok (som ni för övrigt också MÅSTE läsa: Illuminae) och det skrämde ihjäl mig. Jäkla mycket freaky shit, hjältemod och pang pang i Avalon. Grymt avslut på 2015.
 
 
Ivana

Jag satte nästan kaffet i halsen när jag såg bilderna. Säljer du bilder? Jag skulle verkligen vilja köpa en affisch med det första/översta motivet. Går sånt att ordna?

Svar: Oj tack så mycket! Jo det tror jag nog. Med affisch, menar du i princip poster eller en canvastavla då? Hur stor? :)
Malin Vestergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress