Malin Vestergren

Gatan förbi Transit Center i Santa Barbara
Vägen som gick förbi Transit Center heter Carrillo Street. Den gick över State Street med East Carrillo Street på ena sidan och West Carrillo Street på andra. När manskulle hem från downtown tog man ibland bussen. Då gick man upp längs State och sedan vek man av i korsningen efter Forever 21. Inte den vid Forever 21, utan den efter. Sedan gick man ett kvarter och då kom man till korsningen utanför Transit Center och Ralphs. På marken i hörnet av trottoaren så fanns detta inprintat. Jag vet inte varför, men jag började fotografera det ganska ofta som jag gick här. 
Denna bild togs den 20e augusti 2014. Jag hade alltså varit i SB i 16 dagar.
 
Denna togs den 13e september. Det är mina och Pontus fötter. 
 
Här är Dianne med på bilden. Den togs den 19e september. Om man tittar på mina fötter så ser man att jag har världens fulaste bränna efter mina skor som jag har på den första bilden. Tyvärr gick jag sönder dom skorna ganska tidigt efter jag hade kommit hit.. :( 
 
Denna fotade jag dagen efter jag fyllde 19, den 11e oktober. 
 
Här är jag inte säker på vilka som är med, men jag tror det är Dianne och Lisa. Sedan jag i vinröda converse. Bilden togs den 20e oktober.

Denna togs den 25e oktober.
 
Denna tog jag den 4e november. Det är fortfarande shortsväder men definitivt inte lika varmt som tidigare. 
 
Denna togs den 26e november med Dianne på bilden. Här hade vi nog varit på gymmet och därefter köpt varsin Blender..! De var så jäkla goda! Typ smoothies.
 
Saknar det. Någon gång i framtiden ska jag banne mig åka tillbaka och hälsa på i staden igen! 
Mamma

Vilka mysiga bilder - och jag minns en annan på dina "sandalsolade" fötter 😂👍😘

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress