Malin Vestergren

Ibland önskar jag att jag var en häst
 
Det börjar dra ihop sig, tentaveckan börjar nästa vecka så nu är det full rulle med plugg som gäller. Idag startade vi med muntlig redovisning om virtuella kameror i Datorgrafik för att sedan demonstrera Windows-labben i Datorns grunder. Den där jävla Windowslabben alltså.. Den har buggat ur och dampat sönder så många gånger det att jag tappat räkningen, så det var bara att hålla jordens alla tummar och tår för att den skulle hålla sig i skinnet idag - vilket den typ gjorde! Det var bara ett script som knasa men det löste sig. Jag skrev upp mig ca en halvtimme innan lektionen började att jag ville demonstrera min labb vilket gjorde att jag var klar och kunde gå ca en timme efter lektionen börjat! Göööött. Skyndade hem, fick världens fotoabstinens så jag gick bara in och hämtade kameran och vände ut igen.
 
Vill verkligen fota något riktigt motiv nu. Tycker det är mindre kul att fota naturbilder/stilleben etc som blir av när man har motivbrist.. typ bilden ovan. Den blev iförsig helt OK, men vill inte fota sånt. Jag vill fota hästar. KONSERTER. Människor. Sport. Åh. Jag behöver köpa fler objektiv om jag ska hålla på med det

NU ska jag byta om och dra mig till gymmet: armar och axlar på schemat. Kuul kulu kuul! :D
 
BTW. --> rubriken 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress