Malin Vestergren

JAG SKA TILL ÅRE!
 
23/1-16 - 29/1-16
Då jävlar.
Innan Åre tänker jag åka i Sälen, ska bli så jädra kul.
Jag har gått och taggat bräda i princip hela sommaren eftersom jag köpte nya grejer tidigare i mars i år.
Har aldrig stått på en sån grym bräda som denna, jag kan verkligen känna hur jävla bra den är.
Den ger en sån sjukt skön känsla i hela åkningen och greppar snön precis som en bräda ska.
Är helt galet nöjd med köpet.
Och så tillsammans med de nya bindningarna. Slår alla andra jag testat med hästlängder.
Så nu jävlar.
 Det är lite kul att brädan äntligen har dykt upp på marknaden! Det är ju 2016 års modell,
men jag lyckades lägga vantarna på den 2015 ;) #cooltjej haha
 
 
Jag lär inte sluta älska denna bräda än på ett bra tag :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress