Malin Vestergren

Cykelvasan 2015
Pappa!
Efter målgång
 
Vilket underbart väder vi hade! Sol och värme, perfekt fotoväder för denna typ av foto tycker jag. Jag fick agera fotograf och chaufför, så jag jagade med bilen till vissa kontroller och knäppte några (massor!! Fyllde mitt största minneskort.. tur kameran accepterar två haha!) bilder innan jag jagade vidare. Vissa cyklister va roliga och vinkade och gjorde tummen upp till kameran där jag satt vid sidan av och fotade. Andra bara skyndade förbi. Hur som helst så var det en kul dag, en dag jag gärna vill göra om nästa år. Dessutom kände jag mig verkligen nöjd med kameran och hur vi samarbetade. Sportfoto, det är nog fan min grej alltså, om inte annars är det i alla fall grymt kul att fota action.
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket!! :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress