Malin Vestergren

Lagesuppdatering
Halla halla! Slanger in lite bilder sahar pa kvallskvisten. Klockan ar 6.35pm och jag sitter i skolan pa min Photo II klass. Vill bara hem och sova, jag ar saaaa trott!!
De fyra bilderna ar tagna i IV (Isla Vista) forra helgen nar jag fotade en uppgift tillsammans med Florian. Gick inge vidare, vi fick inte till det som vi ville.. Sen pa kvallen hangde vi hos honom och Anton, och Pontus kom dit och joinade oss. Det ar Pontus som gommer sig bakom vattenpipan btw. Sedan sov jag hos honom och akte hem dagen efter. Jag har kopt en fotlank!!! Superglad for den haha! Det ar en liten elefant pa den.. har ingen aning om varfor, men varfor inte liksom?
 
Bild 5 tog jag pa vag hem fran Transit Center. Bild 6 och 7 (pa stranden) tog jag i forrgar nar jag var ute och gick lite.
Den nast sista ar tagen precis vid Santa Barbara Harbor och den sista ar tagen fran stranden upp mot skolan och lagenhetskomplexet dar jag bor.

Jag bestallde mig sjalv en fodelsedagspresent i onsdags. En iMac 21,5". Min laptop (som inte ens ar tva ar an!!!) vill inte ansluta till internet har hemma i lagenheten.. sa allt skoljobb har jag fatt gora fran min iPad vilket ar lite kranligt. Datan ska komma pa mandag, tisdag eller onsdag, sa da antligen kan jag plugga hemma fran en dator! Sa himla skont.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress