Malin Vestergren

Vill du blogga med mig?
Nu har jag funderat lite, och kommit fram till att jag har för lite tid att ensam driva bloggen som jag vill att den ska drivas. Därför letar jag nu efter en person som vill vara med och blogga här på westergrenpictures eller på en ny, ouppstartad blogg som vi skapar tillsammans, men först å främst här på wp.
 
Jag är relativt öppen på vem du är, men jag vill att du bloggar för bilderna och inte så mycket om ditt liv. Alltså som min blogg är nu. Du ska självklart vara intresserad av foto och redigering eller dylikt. Du ska kunna fotografera, kunna din kameras inställningar och hur de påverkar varann osv. alltså ska du helst inte vara helt ny med din kamera. Vilken inriktning du helst fotar spelar ingen roll, då jag är väldigt allround själv.
 
Det jag är ute efter är kanske 1-2 inlägg/dag. Jag tycker att två inlägg (ett av mig och ett av dig) är ganska lagom. Jag vill inte ha någon som postar 5 inlägg/dag då jag anser att det är alldeles för mycket, iaf nu när min blogg inte är så jättestor.
  • Ålder - spelar ingen roll
  • Kön - spelar ingen roll
  • Var du bor - spelar ingen roll
  • 1-2 inlägg per dag
  • Du ska vara fotointresserad och kunna din kamera
  • Jag vill att du ska ha något slags redigeringsprogram, t.ex photoshop eller gimp.
  • Du får gärna ha bloggerfarenheter sedan tidigare
Det var väl det, tror jag. Att du är ärlig, glad och positiv tar jag som en självklarthet ;)
 
Är du intresserad så skicka ett mejl till mig på [email protected] eller skriv till mig på facebook (<-- länk) och berätta lite om dig själv, din kamera och dina kunskaper! 
alexandra

Skulle vara intresserad, om du inte hittat nån annan, kolla gärna in min blogg också :)

Svar: Mejla mig på [email protected] och berätta lite om dig själv! :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress