Malin Vestergren

Uppfriskande smooth
Caroline Bågfeldt

Sv: strömsholm.. det är låångt :O haha men kanske någon gång, vi får se :D haha

Svar: Ja det är ju en bra bit tyvärr, haha :(
Malin Westergren

Sara

sv: Ja, eller hade jag inte velat sälja honom så hade jag ju inte lagt ut honom på annons :)

Svar: Sant :)
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

Damn it, seriöst du är så JÄVLA BRA! Jag älskar alla dina kommentarer och jag skulle inte kunna leva utan dom, tusen hundra miljoner tack. Tack för all styrka du ger mig!

Svar: Alltid! <3
Malin Westergren

Wilma & Emma

Hej ! Vi har just nu en bloppis med massa blandade hästsaker, allt från täcken, schabrak, grimmor till sporrar, spö ridbyxor mm. Skulle vara jättekul om ni kikade in! http://ziro.blogg.se/2013/january/bloppisen.html :D

Maja

Gott! :)

Svar: Ah! :D
Malin Westergren

Sanna

Så gott!

Svar: Jajjemensan! :D
Malin Westergren

Fotograf Malin Sundin

oh vad gott :)

Svar: Tro mig, det var det verkligen! :)
Malin Westergren

Fotograf Malin Sundin

RE: jag tror dig :)

Svar: :D!
Malin Westergren

Linnea

Gud vad sugen jag vart på att göra mig en smoothie nu :)

Svar: haha då tycker jag att du tar och gör det! :D
Malin Westergren

Sami

Den ser otroligt god ut! Törstar ihjäl här :)

Svar: Den var väldigt god :D Haha ajaj, inte bra :(
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress