Malin Vestergren

Jag har en smart idé
Som jag högst troligt kommer att genomföra! :DDDDDDDDDDDDD Ni får veta senare vad det är ;)
Hoppningen gick jättebra idag förresten, det var verkligen superkul! Fick en ettrig liten connemara d-ponny på 145, men hoppa kunde han och han var väldigt taggad och glad, stod och trampade på stället och kastade sig av i galopp när jag lät honom, haha! Men han var lätt i handen, och det uppskattar jag verkligen. Usch för tottoosar som hänger sig i tygeln.. Vill ha en storhäst i den stilen, lätt i handen, ettrig vid hoppning och väldigt snäll.. 
Jessica

Tyckte du satt på Lilla Gubben på bilden din far la upp på fejjan? Han är ju storhäst!

Svar: Naej, det var inte jag ^^ Jag hade lilla Ivanhoe, vi stod näst längst bort, skymda för hästarna hitåt i bild haha :(
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress