Malin Vestergren

Fingerpynt
Om det finns något jag verkligen gillar så är det ringar med fina djur på.. t.ex så såg jag en ring med en ödla på (det är någonting med mig och ödlor alltså..), men jag köpte den inte. Sedan gick jag en hel vecka minst och var nojjig över att jag inte hade köpt den.. så jag gick tillbaka, men då var den såklart borta!! :( Men jag fick hjälp att hitta den igen, så då köpte jag den på direkten! :D Har tyärr ingen bild på den för tillfället, men kan väl slänga upp en bild sen när jag fotat den! :)
 
Min andra favoritring är en orm/leopard/kattdjur (har ingen aning om vad det är faktiskt haha). Tycker den är så mysig!
Dock så är den konstig ibland, för ibland sitter den jättebra, och sen helt plötsligt blir den för stor?! Hm, knas. Himla fin är den iaf :)
Caroline Bågfeldt

Sv: Det roliga är att hon heter Malin Wiberg, alltså Malin W ;) haha

Svar: hahaha! :D busigt ;D
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

BTW - glöm inte kolla in min kommentar i ett inlägg längre ner!

Svar: har sett, har svarat! :))
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress