Malin Vestergren

Lilla vovven blänger sönder
Nu sitter jag i skolan, tror jag.. Eller nej, jag byter säkert om för idrotten... ja det gör jag nog! Efter idrotten har jag världens håltimma (a-tid egentligen) så då ska jag gå runt på stan å uträtta några ärenden, som man säger i Amerikat. Nej, det gör man inte. Eller? Var kommer det ifrån? Haha. Mina bröder brukade säga så när dom var små.. det kanske kommer från Mulle Meck? Minns att vi brukade spela det jämt och ständigt när vi var hemma hos mormor och morfar för vi hade inte det spelet hemma :((( Jaja vafan, vem bryr sig! Hur kom jag in på det?
Är hon inte söt? Och snälla,, igga den extremt charmiga nerstökade bakgrunden... xD
kifan.blogg.se

Ohmygosh I want that puppy

Svar: hihih :D
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress