Malin Vestergren

Köket är nästan klart!
Titta bara på det här... hur drömmigt är det inte? Jag är sjukt nöjd med hur köket växer fram bit för bit. Jag kan knappt förstå hur det här är vårt, att det är jag och Gustaf som äger det. Att vi ska bo här, växa och leva här. Wow, wow, wow!
 
Jag har börjat måla sovrummet vilket syns lite smått där i bakgrunden, men jag har bara gjort det första lilla än så länge. Jag har ju roliga planer för det så det kommer krävas lite arbete. Kommer lägga mer tid på det i helgen när jag är ledig.
 
 
Bokhyllorna/skrivborden i hallen + garderoben kommer förmodligen inom två veckor och sedan är det verkligen dags att flytta in! Jag är glad att vi kommer hinna flytta in innan vintern kommer för då blir det så jäkla skitigt och man drar in så mycket mer smuts. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress