Malin Vestergren

Plask i Mälaren
Fick något ryck och bara skulle ner och "surfa" tidigare idag. Eller okej.. jag ville egentligen bara testa om jag fortfarande kom i våtdräkten (vilket jag gjorde - woho!) och sen kändes det väldigt lockande att åtminstone testa att simma runt på brädan. Sagt och gjort. FYFAN VAD KUL!! Inte för att vågorna var något att hurra över.. men aa.. Eller som något mamma sa: "Ska vi göra vågen nu?" hahah! Lite skillnad från vågorna när jag var i Santa Barbara ;) Tack mamma för att du fotade :D

 
Nu längtar jag till vintern i Sälen(stuga.se) så jag får köra mer på min stackars plånboken nya snowboard.
Mamma

Såg skoj ut, men fast båtfolket försökte hjälpa till med vågor så var vattnet för lugnt. Skulle nog gjort vågen ialla fall 😂😂😂

Svar: haha jaa :(
Malin Westergren

Robex Lundgren

coola bilder

Svar: Tack! :)
Malin Westergren

Elina

Otroligt snygga bilder, vad fotar du med? Har du redigerat bilderna mycket?

Svar: Tackar! Jag har en Canon EOS 5D Mark III och lite olika objektiv. Just dessa bilder är fotade med mitt Canon EF 50mm f/1.4 USM. Ja de här har jag redigerat en del, först i Lightroom såklart och sedan i Photoshop och sedan i Lightroom igen :)
Malin Westergren

Pauliina Larsson

vad kul! :)

Svar: Ja!:D
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress