Malin Vestergren

Vecka 3 på CC
Tänkte jag skulle visa tecken på att jag lever! Det finns såååå mycket att berätta men tänker beta av skoldelen i detta inlägg ;) Nedan ser ni en overview på tre av mina 4 kurser.
 
Bilderna nedan är exempel på hur veckorna ser ut med plugg osv. Vi använder ett system som heter Moodle 1 och Moodle 2 och det är därifrån jag har screenat bilderna. Det absolut krångligaste med plugget är att det finns alltid MER att läsa. Öppnar man en länk så kan det ligga tre länkar där som i sin tur har nån länk var. Det är en DJUNGEL och det är jobbigt. Jag brukar ändå va rätt duktig på att hålla koll och planera och strukturera, men det är omöjligt att göra det här. 
 
Bild 3 kommer från min klass "introduction to multimedia", och det är Module 03 som är aktiv just nu. Det är som en översikt på veckorna kan man säga. Klickar man på "read Module 03" så kommer man hit (bilden nedan). Där finns det massa saker att göra och massa att läsa.. Haha. jag orkar inte skriva vad bildera förklarar är så om ni är intresserade får ni läsa själva. 
Går man in på "post on intro to McLuhan" så ser det ut såhär:
 
Sådär är det i alla mina ämnen, fast upplägget är ju lite olika såklart. Bilderna nedan är uppgiften (en av dem iaf hahah) jag håller på med just nu i ämnet Media Design. 
 
Som ni märker är det en hel del... Men det är kul. Man lär sig så himla mycket och hittills har det gått rätt bra! Nej, nu måste jag fortsätta med Post on McLuhan! Hoppas ni har det bra i Sverige, jag har det bra här!
 
I'm torn in pieces. 30 seconds to mars and Linkin Park are going to have a concert tomorrow in LA... I wanna go there so so so bad. Hatar redan mig själv för att jag antagligen inte kommer gå :(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress