Malin Vestergren

Det känns ..

Stockholm - Stockholm

New York - New York med Manhattan i bakgrunden

Någonstans innan LA - LA

LA - LA

LA vid shuttle/taxi area

På väg mot SB - 

SB harbor

Macy's med Oskar å Rasmus - Rasmus, Oskar

Sara och Oskar - Rasmus och jag

Dianne - Amtrak Station

Smart & Finals med Pontus - sportdrycken

Rasmus förlorade, detta var straffet - jag och Pontus på buss hem från IV

Nya lägenheten!

Dianne, Jon och jag

Sara - Jag och Rasmus

Dianne, Sara och jag - Kris, jag och Sara

Jag och Dianne efter bio

Linkin Park!! - Dianne monterar bokhylla

Jag, Viktor och Dianne - Pontus, Rasmus och Viktor

Jag, Rasmus, Pontus och Dianne

Jag, Said och Dianne

Jag, Said och Dianne - Jag, Anton och Pontus

Pontus och jag

Klasskompisar i fotoklassen

Cornelia, jag, Denise, Sofie, Josephine

Jag, Jon, Dianne och Jons roomie

Svenska tjejer och Jon

Jag och Lisa

Alex, Lisa och Ida

Emma

Kaos på State efter stormen - Dianne efter lerbadet

Jag och Denise

Dianne, Kris, jag och Jon - Jag, Jon och Kris

Sara, jag, Dianne och Alex

Dianne och jag

Jag, Dianne och Eric

Det känns som att det var igår jag klev av flyget i Newark och helt lost och ensam skulle ta mitt bagage och en taxi till hotellet, som att det var igår den trevliga säkerhetskontrollanten i den sista kontrollen försökte lära sig uttala mitt svenska namn rätt innan jag släpptes ut på Los Angeles International Airport, som att det var igår jag blev överlycklig över att det fanns internet på Santa Barbara airport shuttle från LAX,
 
som att det var igår jag stod och stekte sjukt äcklig kyckling på vandrarhemmet och hatade livet och kände mig som den mest ensamma människan i världen, som att det var igår jag och Rasmus gick ner till stranden och badade fast vi knappt hade pratat med varandra innan, som att det var igår jag såg godis som hette ”Swedish Fish” i affären, som att det var igår en random man frågade mig om ”wanna go boating?”,
 
som att det var igår jag hittade ”Swedish Style Meatballs” i affären, som att det var igår jag drack äckligaste sportdrycken ever, som att det var igår jag gick sönder mina skor, som att det var igår jag fick nya träningsskor av mamma i för tidig födelsedagspresent, som att det var igår jag förlängde mitt boende på vandrarhemmet och tvingades sova i det varma lilla rummet med 5 andra personer som alla avskydde livet just då lika mycket,
 
som att det var igår som vårt lilla gäng jag Dianne Sara Oskar Rasmus och några fler som tillfälligt bodde på vandrarhemmet hade våran familjemiddag en onsdagskväll i augusti, och som att det var igår jag skulle förklara för nån kille på fylleengelska varför man måste doppa pingisbollen i en mugg vatten innan man spelar igen, som att det var igår jag och Oskar och Rasmus gick på märkeshandduksshopping inne på Macy's,
 
som att det var igår jag, Dianne och Sara åt på restaurang kl 18 på kvällen medan vi inte visste vart vi skulle sova under natten, som att det var igår jag satt och väntade en hel dag i stekande värme på Pontus på Amtrak Station som jag bara träffat en gång innan och vi skulle flytta in hos Fredrik tillsammans (my gosh, kan ni fatta, jag har bott med två skåningar!), som att det var igår Pontus och jag vaknade till elefanter som tutade utanför fönstret (i princip) fast i zoo't alldeles bakom El Escorial,
 
som att det var igår jag märkte att Waterfront 50c-bussen inte börjar gå förrän kl 10 (?) och jag blev tvungen att powerwalka typ 45 minuter till skolan i typ 30 graders värme för att inte bli sen till lektionen, som att det var igår Pontus lyckades övertala mig att käka på donken haha!, som att det var igår jag och Emma var i skolans Bookstore och jag köpte min Santa Barbara City College munktröja och började gå omkring med den i typ 30-35 graders värme haha himla tööönt,
 
som att det var igår jag blev vän med Kris och Jon, som att det var igår jag letade efter en enda liten bokaffär på State Street och hittade den och firade det genom att köpa The Maze Runner #1, som att det var igår Pontus och jag turade om att betala varandras resor för $1 för att åka Waterfront bussen, som att det var igår jag visade Smart and Finals för Pontus, som att det var igår jag flyttade in på Beach City,
 
som att det var igår Dianne och jag (mest jag) misslyckades TOTALT med att slå i spikarna i våra nya bokhyllor, som att det var igår Sara fyllde år och vi hade en jättekul kväll, som att det var igår jag satt och åt apelsin medan Pontus kramade om Anton, som att det var igår jag såg 30 Seconds To Mars och Linkin Park via live streaming, som att det var igår Viktor fick träffa Rasmus och Pontus (LOL, så jävla kul!!!!),
 
som att det var igår jag slängde mig halvdöd och halvfull i Pontus stora säng och trodde jag hade den för mig själv innan Pontus kom och tyckte annat och innan Dianne också tyckte annat och innan Rasmus också tyckte annat och innan det slutade med att jag ramlade ner på golvet, som att det var igår vi fotade i studion, som att det var igår jag somnade en två tre gånger på en två tre olika fotolektioner whops malin,
 
som att det var igår Said tvingade mig och Dianne att ta fler selfies med honom för han blev missnöjd, som att det var igår det var så jädra varmt när jag skulle träffa Florian och fota med honom i IV, som att det var igår jag fyllde år och fick presenter jag blev jätteglad över, som att det var igår jag och Alex gick och hämtade min surfbräda från en kille som vi lite i smyg hoppades skulle vara värsta snygga surfarkillen,
 
som att det var igår jag rättade läraren när hon skrev en HTML-tag fel på whiteboarden, som att det var igår Dianne och jag var i IV och festade med människor och dansade på taket på en stor college-fest fullpackat med studenter, som att det var igår jag och Markus var ute och promenerade runt i halva Santa Barbara mitt i natten, som att det var igår jag hittade sharonfrukter på Ralph’s, som att det var igår Jon fyllde år och Kris och killarna hade ordnat överraskningsfest för honom på en måndag,
 
som att det var igår en stor himla fågel satte sig framför mig när jag läste nere på piren, som att det var igår jag och Dianne hittade oboypulver på Ralph’s och blev överlyckliga, som att det var igår vi var på hajk, som att det var igår jag och Emma vandrade omkring förbi Mesa en hel förmiddag, som att det var igår jag färgade håret, som att det var igår det spöregnade som fan, som att det var igår jag tatuerade mig, som att det var igår vi bakade,
 
som att det var igår jag satt vid datan mitt i natten och min mobil började vibrera på ett konstigt sätt och the government varnade för översvämningar där vi bodde, innan både Sara och Dianne inte brydde sig så mycket för de sov nästan och innan Lisa kom inrusandes i rummet och sa att vi måste vara berädda att sticka fort som fan om brandkåren kommer och evakuerar oss.. FYFAN VILKEN HEMSK NATT, absolut värsta som hänt mig i hela mitt liv, var så jävla rädd
 
som att det var igår jag och Dianne var påväg hem från IV och hade jättekul och hon halkade i leran och vi sprang före en buss för att hinna till hållplatsen men bussen var borta när vi vände oss om för den hade svängt in på en annan väg, som att det var igår vi hade en otroligt lyckad hejdå-festi vår lägenhet och det var fullt med folk och alla hade jättetrevligt,
 
som att det var igår jag och Pontus gick omkring på State och letade efter hans mystiska affär som jag tror han bara inbillat sig att den fanns.. innan jag och Dianne åkte till Hollywood och Los Angeles. Och det känns som att allt vi gjorde där också var igår.
 
Men det var det inte. Shit, vilken resa. 
Caroline Bågfeldt

Sv: Du är inte ensam om att sakna honom..

Men alltså wooow, alla dessa bilder får mig att vilja fly landet nu, så underbart *.*

Svar: Mm :( Jaa ska vi fly tillsammans? :D
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress