Malin Vestergren

Snö och en lycklig häst
Igår kom den första snön :D !! 
Det var nog inte bara jag som blev alldeles lycklig utav det.. Red ut en liten stund och istället för att trava ville den här killen galoppera. Han har blivit behandlad i ryggen med el och massage nu några omgångar och jag tror att han kände att han inte har så ont längre och att spänningarna har släppt så han for i väg i världens bockserie. Satt nästan uppe på halsen när jag röt åt honom att sluta.
 
Han har aldrig gjort något sådant förut, aldrig! Inte ens när han stått i några dagar och vi galopperat omkring på en åker/äng det första vi gjort liksom. Men jag tar det som ett gott tecken! Och jag kände skillnad redan i skritten; han rörde sig mycket större och mycket mer igenom kroppen jämfört med tidigare. Förhoppningsvis känner han också att kroppen är bättre :)


Oskyldig och glad häst.. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress