Malin Vestergren

Nationaldagstävlingarna på Strömsholm 2016
 
Vid användande av mina bilder förväntas credit!
 
- Mitt namn, Malin Vestergren, utskrivet ihop med bilden OCH
 länk till denna blogg westergrenpictures.blogg.se eller min portfolio malinwestergren.portfoliobox.se
 

















































































 

Då var första dagen för mig avklarad på Strömsholm! Det är så jäkla kul att fota hästsport såhär i lyxiga miljöer och med superfina fina eqipage. Dessa bilder kommer endast från 130- och 140-klasserna på fredagen, men jag fotade även uppvärmningen av ponny Lag-SM, dock får de bilderna presenteras lite senare när jag har tid. Imorgon blir det heldag med kameran! Tar med laptopen så jag kan tömma över bilder dit från minneskorten - de lär ju fyllas :)
 
Åsa

Wow, vilka foton! Fantastiska!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress