Malin Vestergren

Lördag på Strömsholm
Jag tror jag fotade de bästa bilderna (på hästar) jag någonsin tagit. Kändes verkligen som att allt klaffade och jag satte bild efter bild! Vädret var prima, min position att fota från var rätt bra den med, hästarna och ryttarna var snygga, bakgrunden hade ett schysst avstånd till motiven och min kamerautrustning kan inte bli bättre på något sätt. Såååå härlig känsla när allt funkar!
 
Åh vad jag älskar detta :')












 
Imorgon måndag så är det sista dagen för tävlingarna och jag ska dit efter lunch för att fota. Tror mitt schema säger kl 14 och sedan den sista klassen för tävlingarna lite senare på eftermiddagen. Ska bli najs! Då är det 145cm som ska hoppas..
Emma Willgård

Hej hej, väldigt fina bilder!! jag red 1,40 klassen på söndagen och 1,45 grand prixen på måndagen, har du några bilder på mig tro? Jag red en skimmel vid namn romulus

Svar: Hej och tack så mycket! :) Ja, jag tror det är er jag har en på. Vill du ha en liten, mellan, stor eller originalbilden?På den här länken kan du se hur den ser ut: https://drive.google.com/open?id=0BwCLPr6cc2TbUktYZWM3TjQ2NEU
Malin Vestergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress