Malin Vestergren

Studentfotografering
Är du en av studenterna 2015 och fortfarande inte har bokat studentfotografering? Vilken tur, då finns jag här för dig! Jag har satt ihop några olika paket som du kan läsa om nedan, men om inget tilltalar dig så lyssnar jag gärna på dina önskemål. Vi kan säkert lösa något som passar dig bättre!
 
 
Porträtt, 1 person, från 500kr
- 5st högupplösta foton för skärm
- Du väljer ut de bilder du vill ha - jag fixar. Läs om redigering och leverans nedan.
- 80kr extra/bild
 
Vänfotografering, 2-6 personer, från 350kr/pers
- 3 gemensamt valda foton, högupplösta för skärm
- 1 egen vald bild. Man gillar inte varje bild på sig själv. Välj den som du tycker du blev bäst på så fixar jag den till dig.
6 pers - 350kr/pers
5 pers - 400kr/pers
4 pers - 400kr/pers
3 pers - 500kr/pers
2 pers - 600kr/pers
- 80kr extra/bild
 
Klassfotografering, fler än 6 personer. Från 300kr/pers
- Spex/tema/normala/uppställning? Ni bestämmer!
- 5 högupplösta foton för skärm
- 80kr extra/bild
 
Passade inget av fotopaketen dig? Kontakta mig och dela med dig av dina tankar så löser vi något!
 
Övrig information
Plats: Du bestämmer plats - jag tar mig dit. Bensinersättning tillkommer med 15kr/mil.
Fotograferingstid: Jag gillar inte att sätta en tidsbegränsning på hur långt tid fotograferingen får ta utan jag tycker vi kör tills vi känner oss nöjda, men det lär inte ta längre än ca 30-40min för 1 pers porträttfotografering och 2-3 pers vänfotograferingar, och 40min+ för fler än 4 pers vänfotograferingar och klassfotograferingar
Poser: Gör gärna lite research på olika poser om du har något speciellt du vill få på bild
Redigering:
- Avancerad redigering av: ansikte, hud, färg, nivåer, omgivning, kontrast, etc. Föreställ dig i princip reklamredigering. Ca 60-90 min arbete/bild. 30kr/bild
- Simpel redigering av: färg, kontrast, beskärning, blämmor etc. Ca -20 min arbete/bild. Ingår på alla porträttbilder.
Utskrift: Fotona du får har en upplösning för skärm, vill du istället ha utskriftsoptimerade foton - berätta!! Jag kan optimera dem för utskrift och även skriva ut dem åt er. Utskriftskostnader tillkommer. Kontakta mig för mer information.
Leverans: Så tidigt som möjligt efter vår fotografering kommer du få välja ut de foton du vill ha. Dina val kommer jag redigera och därefter skickar jag fotona till din adress på en usb-minne. Låna gärna ut ett till mig så slipper jag köpa nytt och ta betalt för det.
Betalning: Ja, detta är svart. Föredrar swish, annars banköverföring.
 
Fotoutrustning
Jag har en av marknadens bästa systemkameror och en del olika objektiv till den. Fotograferar handhållet eller med stativ och fjärrutlösare. Jag avskyr att fota med blixt och använder mig istället av två reflexskärmar för att påverka ljuset till det bästa möjliga när det finns behov.
 
 
 
BOKA SÅHÄR!
Maila: [email protected], så återkommer jag inom max 12 timmar.
Facebook: Malin Westergren
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress