Malin Vestergren

SB & SM & LA & Hollywood Love
Santa Barbara
Del Playa - gatan i Isla Vista som det var fest på 24/7
Kolla bergen i bakgrunden.. Himla mäktigt!
Parkering på City College för mopeder, mc's etc
Hej hund!

Santa Monica
Third Promenade, en lång himla gata fullt med butiker på båda sidor
Ja, det va ju trots allt en vecka innan julafton!

Los Angeles
Titta Big Hero 6 i bakgrunden!! Åååhh!!
 
 
 
När Annie fotograferar i Kalifornien

Hej hej, ett år till som det ser ut just nu! :-) Antagligen hela nästar sommar också. Oj, vilka kurser jag läste? I höstas var det Photo II och Photojournalism, beginning Acting, beginning balley, cinematography I och vocal tech I. I våras var det Stock Photography, Photo I, Advanced lighting, Fine Art photography, Digital Darkroom I och Make up. :-) Vilka tog du? Kommer du tillbaka?

Svar: Vad roligt! Mycket foto där alltså! :) Jag läste Introduction to Multimedia Arts, Media Design, Digital Imaging och såklart Photo 2. Nej jag åkte hem i vintras så kommer inte komma tillbaka :)
Malin Westergren

När Annie fotograferar i Kalifornien

Aww synd :-( Det är verkligen en otrolig plats!! Ska du plugga vidare nu här hemma eller vad är planen?

Svar: Helt otroligt vacker! Jag ska förhoppningsvis plugga till Webbutvecklare/webbprogrammerare i skövde i tre år. Får veta den 9 juli om jag kommit in eller inte.. jag är SÅÅÅ nervös!! Vill verkligen verkligen komma in.. ^^
Malin Westergren

När Annie fotograferar i Kalifornien

Åh, då ska jag hålla tummarna för dig!! <3 Lycka till!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress