Malin Vestergren

Min lägenhet i Skövde
Såhär bor jag i Skövde!! Älskar min fina etta. Jag trivs så himla himla jättebra här redan. Jag har 600 meter till gymmet och tvärsöver gatan från gymmet ligger en galleria med massa butiker + ICA Maxi. Jag har inte ens 2km till skolan vilket går hur snabbt som helst att trampa på cykeln. Jag känner bara att - det här är verkligen guld värt. Känner mig såå lyckligt lottad och är oändligt tacksam för att jag fått den här möjligheten.

Fina hyllan va.. Har placerat böckerna efter många olika egenskaper haha. Höjd, serie, fina omslag/fula omslag, böcker jag gillar/böcker jag inte gillar, träningsböcker, faktaböcker, pocketböcker, häftade böcker, inbundna böcker, tidningar etc.. Den här översta hyllan innehåller tex mina ABSOLUTA älsklingar + böckerna i dess serie och några böcker som såg allmänt bra ut där haha.... som sagt.. jag vet hur mina böcker ska vara. dont try mess with 'em!!


Jag har redan börjat fundera på vad som händer efter mina tre år på skolan. Som det känns nu vill jag inte härifrån!! Kan LÄTT tänka mig att jobba här och bo kvar ett tag, något år, några år efter skolan. Men, är den inte fin??