Malin Vestergren

Morgon på stranden
Imorse var jag duktig och ställde klockan på 6.30 för jag tänkte att jag skulle gå ut och gå en promenad så har jag det gjort för dagen.. Gick sådär att komma upp vid den tiden ;) Men jag var ute strax innan 7 och då hade jag tagit kameran med mig. Gick ner till stranden och fotade lite istället för att gå en längre promenad. Var ute ca 1 timme så kom tillbaka hem för ca 1h 15min sedan. Håller på med en häftig bild i photoshop (hoppas det funkar) som jag tänkte jag skulle visa er sen :D

Här har ni två bilder som jag fotade i alla fall!
 
Bilden ovan på sjögräset eller vad det nu är för något blev jag skiträdd för förr. När Rasmus och jag var nere och badade i början av augusti (det var första gången som jag badade här) så trodde jag det var ankfötter...... Himlans creepy!!
y

riktigt fina bilder!

Svar: Åh tack! :)
Malin Westergren

Tilde

tilde **

Lollee

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress