Malin Vestergren

#söndagsnöje
Minns ni den där hästen jag pratade om förr som jag har börjat rita? Jag ritade klart den igår! Men det finns en del som jag vill förbättra på den, bland annat kroppen.. har en ovana av att bli slarvig när jag börjar bli klar med något jag ritar ;) vi får se om jag orkar göra det eller om den får vara såhär!
 
Känner att det dessutom börjar bli dax att ändra min design lite. Den har ju sett ut såhär ett bra tag så det skulle knappast skada med lite nytt! Det känns lite egocentriskt att ha en bild på mig själv i headern, bloggen handlar trots allt inte om mig som person utan om mina fotografier. Well, we'll se. Btw, bloggen fyller snart två år, det kanske är något att fira med en ny design?
lisa

För att han har väldigt tunna och känsliga sulor. Vad det beror på vet jag inte, gener möjligtvis? Men det kombinerat med snösulor som samlar smuts och småsten undertill skapar hovbölder. Därför är det vanligare att dom får det på vintern :)

Nu var det ingen hovböld dock, och han var helt frisk dagen efter. Den där hästen är ett rent mysterium! >.O

Svar: Aha.. okaj :) Låter vettigt, men synd såklart..Åh, skönt! :D HAhah ja jag märker det ;)
Malin Westergren

Josefin Pageryd- hästbloggen

men shit tjejen, vad grymt duktig du är!! KRAM

Svar: Åh taaack så mycket :D !! Kramis!
Malin Westergren

lisa

Haha, men åh.. svårt val! Jag tror ändå att jag kommer göra det efteråt om jag inte gör det innan träningen.
Maha, visst är han ♥.♥

Jadu, du är skitduktig verkligen! Men jag känner att jag inte har lust att lägga så mycket pengar på en fotografering när jag har folk som vill göra det gratis. Sen om du har sagt annat tidigare, det vet jag inte för jag ser inte när du svarar mig här :)

Svar: Ja han är ju snygg i vilket fall :D Okaj, synd att jag inte bor närmre, då är det ju lättare :(
Malin Westergren

Amanda

Snyggt!

Svar: Tack så mycket! :D
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

Sv: JAAA!! Då kan vi ju kanske ses? :D

Svar: Jaaa det tycker jag vi borde ordna :D !!
Malin Westergren

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress