Malin Vestergren

My first semester at college
..is officially over!! And I made it! Hade min sista fotolektion ikväll vilket betyder finals. Vi skulle fota bilder till ett bokomslag och bilden nedan är en av bilderna jag fotade. Boken hette "Don Melody" och va en deckare har jag för mig.
 
Använde mig av en studio strobe, alltså en studio strålkastare, en softbox, Emma och en mörkt grå/svart bakgrund. Ritade en sjukt stilig bild av uppställningen så lägger in den längst ner. Efterbehandlade först i Lightroom och sedan lite i Photoshop.
 
Den andra bilden jag fotade blev K A T A S T R O F så den tänker jag inte visa, haha. Nu när jag sitter här å skriver så kom jag på att jag glömde minneskortet till kameran i skolan... fuck. Hoppas det sitter kvar imorgon så jag får hämta det. Jävla skit också!!
Lollee

Bläddrade lite snabbt och blev typ as rädd för bilden :D

Svar: Hahah aww :D Lovar att hon inte bits ;)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress