Malin Vestergren

Griffith Observatory @ Los Angeles
När jag och Dianne var i Hollywood från den 14e dec till den 16e innan jag åkte tillbaka till Sverige så va vi med hennes kompis Eric under en dag. Han hade bil så vi åkte runt lite, bland annat till Griffith Observatory och The Grove. Bilderna nedan tog jag vid Griffith. Så himla synd, när vi kom dit så stod det att det var stängt på måndagar.. så det sög ju lite. Kan ni fatta att det här var för fem ynka dagar sen? ...knappt att jag kan fatta det.

Hur som helst, vi stannade där i några timmar för jag ville fota solnedgången. Sen ville jag stanna och fota när det blivit mörkt för jag blev så missnöjd med solnedgångsbilderna så då gjorde vi det. När vi drog härifrån åkte vi som sagt till The Grove, ett stort utomhus mall med massa butiker och en Farmers Market intill. Vi hade inte ätit något sedan kl 11 eller något så vi var alla rätt hungriga när vi kom dit så vi letade reda på en restaurang (bara att välja och vraka mellan alla i princip). Eric bokade bord på The Cheesecake Factory och sen åt vi. Hade så jävla roligt under den middagen, sååå jävla kul!! Haha.

Jag har bara mobilbilder därifrån för jag hade inte med mig kameran dit in.. Kanske lägger upp mobilbilderna sen nån gång. Fan vad kul jag hade de sista dagarna. I tisdags väntade en ca 55min taxitur till Los Angeles International Airport efter att jag och Dianne skiljts åt utanför vårt hotell. S o r g l i g t! Kom till flygplatsen och checkade in mina väskor sedan väntade jag i några timmar innan flyget lyfte med en 40 minuters försening kl 17.50. Ca fyra timmar till Chicago. Helt galet att det är två timmars tidsskillnad mellan Los Angeles och Chicago!! Landade runt 12 lokal tid och checkade in på Hilton runt 1-2. Sov en otroligt skön natt innan jag vaknade och fick skjuts till terminal 5 till kl 1. Checkade in och väntade några timmar på flyget och precis när jag står i kön och ska boarda flyget så dyker Marcus upp där. LIKSOM HALLÅ!? Sett han typ överallt på campus och downtown, och så dyker han upp där, av alla jävla ställen i världen. Väldigt komiskt haha!

Flygningen tog ca 7h 30m hem, landade i Stockholm 7.40 i onsdags, men enligt min kroppsliga klocka var den 22.40 på tisdagen.. väldigt mobbat. Man måste ju älska jetlag.

Här får ni lite bilder iaf!

Haha, var tvungen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress