Malin Vestergren

20141205
Vet inte vad som kändes mest, när jag gjorde piercingarna eller denna. Tror nog att tatueringen kändes mer. Speciellt längst ut på toppen mot handen, ajajaj.
 
Var inte helt säker på vad jag ville göra, men visste att jag ville ha texten och den triangeln på något sätt. Jag tycker att drömfångare är så himla fina och när jag av en slump sökte på dreamcatcher så kom det fram en sjukt fin bild. Med denna triangeln i. Kan ni fatta? Så jävla coolt. Sååå nära på att det blev den istället. Problemet var bara att jag inte visste var jag skulle sätta den. På axeln och ner för armen, typ som en början på en sleeve var det enda jag funderade seriöst på. Men var osäker på om jag skulle tycka om det och sen hade den blivit så stor. Och hade jag gjort den så vet jag inte hur jag skulle få med texten på ett snyggt sätt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress