Malin Vestergren

Santa Barbara City College
Det första jag ser av skolan. Va där igår och tittade lite, och jävlar vad fint det är. Jag satt uppe vid läktaren i säkert en timme och bara tittade. Hade med mig min bok så satt och läste lite också. Hur jävla fint som helst är det. Det här är bara tråkiga mobilbilder, har inte orkat ta med kameran faktiskt.. Men det ska jag göra någon dag så ni får ordentliga bilder. Skäms nästan lite.
Det är så himla stort alltihopa, kan fan inte fatta att jag är här. Idag ska jag till skolan runt 13-14, så snart ska jag gå ner och göra matlåda. Hittade ordentlig kyckling igår (hade köpt annan kyckling tidigare och den va helt cp, jävla billiga skitvaror) så jag tänkte göra iordning den och koka pasta och fixa lite grönsaker osv. Efter jag varit i skolan och "checkat in" tänkte jag gå till state street och fixa simkort och köpa en nagelfil eftersom jag bröt sönder en nagel lite tidigare. Efter det får vi se vad dagen erbjuder! Kanske ska leta reda på ett gym och skaffa gymkort. Har sett flera gym nere på state st och såg även en Better Bodies-affär!! Så vi får se!
 
Kommer fler bilder senare och mer uppdateringar. 
Mamma

Men ser jag inte en "Bookstore" skymta på några av bilderna 😃? Härliga bilder Malin ❤️❤️❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress