Malin Vestergren

With eyes set on the future
Om max 343 dagar kommer jag befinna mig på ett annat ställe här i landet och jag kan inte beskriva med ord hur fasligt mycket jag längtar. Snälla låt dessa dagar gå fort. Längtar mer dit än till studenten och allt annat som kommer hända före.
 
Vad jag än bestämmer mig för att göra med mitt liv så är det där de besluten kommer tas, och det är där jag kommer få uppleva den här känslan av att verkligen höra hemma någonstans. För stunden och fysiskt kanske jag hör hemma här, i lilla Kvicksund precis vid Mälarens strand, men det känns ändå inte som att jag gör det. Jag känner mig kvävd av allt och alla som finns här och jag kan inte leva ut den jag faktiskt är. Jag har bott här i hela mitt liv minus 1,5 år, och det är mer än tillräckligt.
 
Jag vill bort, jag vill vara helt oberoende av andra och jag vill börja leva mitt liv som jag vill.
aina [fotoblogg]

Jättefin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket!! :D
Malin Westergren

Wilma

Sjukt fin bild! :)

Svar: Åh tack! :D
Malin Westergren

emelie

Fin blogg du har!!

Svar: Taack så mycket! :D
Malin Westergren

emelie

svar: haha ja precis! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress