Malin Vestergren

This is insane
Heej! Jag har varit sjuk hela veckan men känner mig äntligen bättre, så imorgon är det alltså skola som gäller. Ganska skönt att få komma tillbaka faktiskt ;) Jag har ganska bra koll på vad som behöver göras så imorgon ska jag lägga upp en pluggplanering för veckan.. vi får se hur det blir. Men anyway, dessa bilder nedan tog jag någon dag i veckan. Gick ut i ca en timme och bara... stod haha. Knäppte lite och fick frisk luft liksom.
Idag var jag in på Media Markt med mamma och Linus, och jag fastnade vid kameraavdelningen..såklart ;) JAG HAR FOTAT MED EN 5D MARK III!! Lycklig tjej. Jääävlar vilken kamera haha :( Alltså bilderna blev så otroligt skarpa och klara! Den största skillnaden som jag märkte jämfört med min (surprice surprice hoho..) var själva fokuseringen. Det är svårt att förklara, men när man kollar genom sökaren och ställer in fokus (automatiskt) så var det värsta... supermakapären. Istället för 9 "aktiva punkter" som min kamera har, så hade denna 61 st!!!! INSANE. Det var typ punkter öööverallt som hjälpte till att hitta den exakta punkten för fokus... galet. GALET. Den som hade 26'000 kr till övers alltså...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress