Malin Vestergren

Hösten 2013
Blev helt till mig idag av ljuset, så direkt när jag kom hem från skolan bytte jag om och gick ut med kameran. Barn kollade snett på mig när jag kröp omkring (bokstavligt talat...) i dikena och letade efter fina höstmotiv och bra ljus.. Men kul var det och några fina bilder blev det allt. Dock inte så många för mitt batteri tog slut ganska snabbt pga att jag använde Live View då och då.
 
Jag ska föresten sälja mitt macro och köpa ett bättre zoom, så om någon är intresserad av mitt macro så kan ni kontakta mig. Ni kan läsa om macrot under "min kamerautrustning".
Fotograf Maria Carlsson

Sjukt fina bilder! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Malin Westergren

littlemisshaidi -

Hoppas du haft en bra torsdag! :)

Svar: Fyllde år, så jo jag har haft en bra torsdag ;)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress