Malin Vestergren

MY BOOK HAS ARRIVED
Jag fick min bok igår! Här har ni några rader av 3 random sidor :D
Tror bloggen kommer vara lite ouppdaterad några dagar då jag har ganska mycket i skolan just nu, och så kan det vara ibland! Men glöm inte detta och detta!
Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Fina bilder :D

Svar: Tack, dom är tagna med min iPad, så inte världens bästa kvalité, men det funkar :D
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

Asso vadå så du har skrivit boken själv? :D eller?

Hur går det med bilden på chuckis? ;) haha

Svar: Ja precis! :D dock är den inte riktigt klar än, håller fortfarande på att skriver på den, men behövde liksom en morot för att palla.. så jag beställde hem det som jag har skrivit hittills :D Hihi, det går framåt :D
Malin Westergren

Jennifer

Vilket förlag skickade du in till för att få din egen bok tryckt? Väldigt spännande! :)

Svar: Vulkan, man får betala för att få sin bok tryckt :) Ja det är det:D
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress