Malin Vestergren

Fotoskolans innehåll
Tänkte presentera fotoskolan lite snabbt och vilka delar den kommer innehålla. Om det är något ni önskar att jag ska gå igenom, berätta om det för mig isf. Ni kanske vill veta vilka inställningar jag har när jag fotar t.ex. hästhoppning eller konserter, vad vet jag, fråga på så ska jag knåpa ihop något :)
  1. Bländaren
  2. Kamerans olika program
  3. Slutartiden
  4. ISO-talet
  5. Vitbalansen
  6. Ljusmätningsmetoder
  7. Histogram
  8. Ljuset
  9. Önskeinlägg? - 
    - Hästhoppning
    - Porträttbilder på hästar
Det rosa är länkar som tar er direkt till inlägget. Om ni vill ha dem i en annan ordning så är det helt okej med mig, men jag har försökt lägga dem i en ordning som man kan behöva dem, typ haha! 
 
 
Sara

sv: receptet kommer ikväll! :)

Sara

sv: blev ingen video idag, men ska hoppa lite imorgon så då ska jag försöka så de blir lite filmat :D

Sami

Intressant med lite skola :) den ska följas! Man är ju aldrig fullärd :)

Titta gärna in min video från Gran Canaria där jag filmade hur den Amerikanska örnen jagar :)

Svar: Åh vad kul! :D Ja det ska jag göra! :)
Malin Westergren

Linnea Hildorsson

Kan du inte ta hästhopning!?? :) Och porträtt på hästar, Och sådär hästar med "svart" bakrund :)??

Svar: Jag har jättemånga bilder på hästar (dressyr och hoppning) som jag har fotat här: http://malinuknow.tumblr.com/ ! :D Men kan såklart lägga upp sådant på bloggen också, om det skulle vara intressant ihih :) Porträttbilder på hästar vill jag jättegärna ta, men jag har dessvärre ingen häst att gå ut till och fota.. men jag får lösa det :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress