Malin Vestergren

Vackra Olivia
 
Annster

Fina bilder :)

Annster

Verkligen!
Så man blev rörd.

Emma

Sv; tack, det är faktiskt en lejonhuvad dvärgvädur <3 :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh så fint! Gillar verkligen ljuset och färgerna!
Här kommer jag att titta in många fler gånger! :)

SV: Åh men tack så mycket! :D

Svar: Taaack :D Åh vad roligt ! :D
Malin Westergren

Sanna

Hej! Jag undrar om det är okej om jag använder en av dina bilder som header på min blogg?
Jag kommer inte ta bort din text!

Svar: Hej! Ja absolut! Bra att du frågar :)
Malin Westergren

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Superfina bilder:D

Svar: Tack :D
Malin Westergren

ida|foto

så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Malin Westergren

duvetvem

åh herre gud....

Svar: VACKER!!!
Malin Westergren

Clara adolfsson

Jätte fina bilder :)

Svar: Tusen taaack! :)
Malin Westergren

Amanda [SPONTAN]

Underbara bilder :)

Svar: Tack! :)
Malin Westergren

ulrika

Sv: ja en militärövning :D Har lagt upp bilder från övningen precis om du är intresserad! :D

Svar: Åh vad häftigt! :D
Malin Westergren

Alexandra

SÅÅÅ fina bilder! (:

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress