Malin Vestergren

Minishetland
Första gången jag använder mitt 50mm till att fota porträtt på hästar! Funkade ju super :) - tills min bror slängde in gräs till dem för då försvann deras posehumör ;)
Karolina & Lucero

Så söt shettis!

Marie aka Reddrawer

Naws, vilken sötnos ^.^

△ ida.

åh vad söt!! :'DD

Linnea

SÅ FINA BILDER! ... och fina hästar. Kram

michaela ♥

verkligen fina bilder på en riktig skönhet!

molly - jmphoto ♛

ååh va söt, jättefina bilder :)

Emma

Riktigt fina bilder! Och jätte söt ponny också... :)

Maja

Jag använder också mitt 50 mm när jag tar hästporträtt och det blir så sjuukt bra bilder! :)

Emelie Petersson

Åh, vilka otroligt fina bilder :-)
Vad duktig du är :-)

Annika

Så söt! :D

felicia

så söt :D

Bohemhoe

nämen sötnos! så gullig! man vill bara stoppa ner i fickan o ta med hem

Jennifer

vad söt! och vad fina bilder. :)

Amanda

Åh så söt! :)

Andrea

Underbart söt! :)

Elida

Åh min gud så himla söt! Mitt hjärta smälter <3

Emelie Petersson

Sv: Tack söta du för din fina kommentar i min blogg :-)

ulrika

Sjukt söt häst haha! :D

Elin och Gisela

Välkommen till vår fashionabla blogg Sixteen.se! Kram!

Annster

Åh, så fin häst :)

Emma Mäki

Vilka söta bilder! :)

Nalliiz

Super söt häst ^^

Tilde

gud vad söt!!

Ellen

Gud vilken söt häst! allt bra idag? :)

Kaffehörnan

Vad söt polle

Linnea

Såå fruktansvärt söt

Jessika

Aw, va söt! :D

Lena

så söt :)

Ellinor

Naaa så söt! :D

är det eran? :P

L

åh vilka fina bilder!

Sarah

Ååh, vilken söötnos! ♡

Linnea

SV: Klart det är okej att du "snor" den. Jag har ju själv också snott den. Kram! :D

Svar: hihi :D krams! :D
Malin Westergren

Tommy

cool häst. grym frisyr :D

Stina Eriksson

Sjukt fina bilder!!

Tilde

Nej va gullig:O<3

Sofia

Himla fina bilder :-)

Ida Nilsson

Vilken fin färg den hade! Megafin pålle :)

Cassandra

Har just nu en veckans blogg tävling på min blogg. Var gärna med och delta!! :)

▲ S A N N A

fint! :)

Alice (:

Åh så söt!!

Connie

Vilka fina bilder på en riktigt sötnos!

Cookie

åååååh vad söt! kolla gärna in på min blogg!

Malin Jonsson

VIlken sötnos!

♥ Lisa ♥

Men guuud, så söt!! Saknar hästar och ridningen då jag ser bilderna! Underbart =)

Emelie

Åh, va söta bilder ^^

Ida

Åh gud så otroligt söta !:D

Fanny Walhed

Så himla söt..!

Stina

Åh så underbart söta!

sarah

fina hästar =)

Linn

gud vad fin!

Vilma

Så himla fiin, Det gulligaste av allt är ju att hästen ser ju så glad ut <33 :)

Emma

Sv: Tack så mycket! :'D Haha, det var faktiskt första gången jag provade mig på en sådan bild också. :)

Svar: Jaha var det? :D Det blev verkligen lyckat iaf :D
Malin Westergren

Emma

Jättefina bilder! :)

Kristin

ååh vilken vacker!

Madelene

Gud vad söt !! :D

Cajsa Torres

super fina bilder!!!

Lina - TeamPonnys

Gud vilka snyggingar!! <3

Chamilla Magnusson

Vilka bra bilder du fick innan han gav dem gräs :D
Den liknar lite Shetisen jag hade för några år sedan. Fast han var lite mörkare fux ;)

Siri

gud vilka fina bilder på en jättefin häst!!

LINN ★

vad söt häst :)

femipower.blogg.se

söt häst och duktig fotograf!:D

molly - jmphoto ♛

sv: jag hittade det här: falcoepisodes.com, funkade faktiskt väldigt bra! Ja visst är serien braa :D

Svar: Jättebra :D Åh, tack! :D
Malin Westergren

julia

Så fina bilder!

♫♪ sandra

fina bilder!

Caroline Bågfeldt

Sv: Köpte den på börjes för något år sedan, finns dock inte att köpa längre :( Men visst är den snygg :D:D

Svar: åh.. synd :( Den är assnygg :D
Malin Westergren

Johanna E

Dom är ju gudomligt söta!! :)

sarah

okok fin

Emma

men gud så söt <3

Andrietta Svärdh

Åh, vilken sötnos!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress