Malin Vestergren

Early in the morning
Vaknade - fick bråttom att äta frukost - tittar ut genom fönstret och ser jättefina vattendroppar på växterna, men inser att jag inte skulle hinna fota - cyklar fort som fan till tåget för jag var lite sen - kommer dit, tåget är inställt - cyklar hem - tar kameran direkt och går ut och fotar i ca 30 minuter - behöver krypa ner i det blöta gräset för att få de vinklar jag vill ha - mina nya jeans blir blöta och smutsiga - myggorna äter upp mig och driver mig till vansinne - går in och får för mig att locka håret på endast tio minuter - lockar halva och inser att jag inte kommer hinna hela, men jag kan inte gå med halva håret rakt och halva lockigt, så jag lockar klart - cyklar fort som fan till tåget - tåget kom. Jag hann. 
 
Här har ni några smakprov! Fotade med macrot! Älskaaar det verkligen!
Caroline Bågfeldt

Sv: Alltså du får mig alltid att bli så glad genom bara några ord! Jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt, det betyder enormt!
Taaaack :')

Ellen Arvidsson :)

Gud vad vackra bilder! Riktigt fin blogg för den delen också! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress