Malin Vestergren

A path to infinity
Åkte upp till Sälen igår eftermiddag (torsdags eftermiddag) och när vi nästan var framme stannade pappa så jag kunde fota lite. Ljuset var otroligt, synd bara att jag inte lyckades fånga det rättvist på bild.. Men ni ser det delvis på grässtråna på den nedersta bilden, hur det lyser på ena sidan av stråna = otroligt vackert.
Ska försöka fota massor här. Vill hitta små gamla stugor och döda träd som jag kan leka lite med i photoshop.. sen vill jag även fota en massa häftig himmel och grööönt landskap som jag kan ändra till infrarött.. ascoolt. 
kaffehörnan

Gud vad underbart fint du fotar, har du fotat i många år

Svar: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir! Nja, jag har fotat i snart tre år :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress