Malin Vestergren

Solnedgång i Kvicksund
De här bilderna tog jag förra året. Utan stativ och allt, så det här året sk jag ta med mig stativet och försöka fixa så att vattnet blir jätte mjukt och fint! Har för mig att jag knäppte dessa under mars någongång om jag inte minns helt fel. Det var svinkallt när jag tog dom, tro det eller ej, men det var det, usch!
 
Är det någon som förresten är intresserad av att köpa mitt Marco? Kommer lägga upp ett inlägg om det senare när jag kommer hem om jag får tid. Så länge kan ni läsa mer om det under "min utrustning" som ni hittar högt upp i högerspalten. 
Andrietta Svärdh

Gud så fina bilder!

Svar: Åh, tack vad glad jag blir! :D
Malin Westergren

Mamma

Fina bilder, ser inte så kallt ut, nästan som en sommarkväll.

Svar: Fast det var kallt! :((
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress