Malin Vestergren

Designbyte
Ja, du är fortfarande på Westergren Pictures.. jag har bara bytt design som jag tänkte ha för ett tag tills jag får ork att fixa ordning på sidomenyn som bara cp'ar sig så att säga. Jag vet att denna ser väldigt lame och tråkig ut, men jag har varken tid eller ork att bry mig om det just nu. Ni får överleva helt enkelt tills jag har fixat en ny!

Hur som helst, jag har tagit en paus med boken sedan den 13e/14e någon gång. Väldigt skönt faktiskt. Boken börjar bli väldigt uttjatad ;) Vill bara låta den åka ner från mina axlar och lämna mitt huvud så att jag får plats med andra saker där i. En bok - speciellt en fantasy bok - tar väldigt lång tid att skriva, speceillt för mig som har skolan och plugg som tar tid. 
 
Jag vill börja skriva på någonting annat... Kanske inte en bok, vet inte om jag orkar det just nu, men en långnovell? En berättelse kanske? Jag vill ha nya och fräscha idéer, något som kan få igång min glöd igen. Mitt flyt, mitt flow. Jag skulle vilja skriva en fullträff, en fullpottare. Direkt! BAAM! Så ska den sitta. Den behöver inte kännas naturlig för mig att skriva, men den ska absolut ha min berättarröst, det ska vara en Malin berättelseMen samtidigt vill jag nog inte gå i samma skrivspår som jag alltid har gjort. Nästintill allt som jag skriver innehåller någon form av overklighet, alltså fantasy - low fantasy om jag ska vara korrekt - och kanske är det dags för mig att testa skriva i någon annan genre?
 
Har ni något tips på någonting som jag kan spå vidare på? :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress