Malin Vestergren

Varg
Jag har verkligen kommit in i en ritperiod! Det är så kul att jag funderar på att köpa mig ett par riktiga pennor i olika hårdheter för att få ut det där lilla extra ur varje teckning liksom :D.. Någon som vet var man kan köpa fina pennor till ett inte alltför saftigt pris? :D
Sara

sv: Tack tack! Film kommer att komma ^^

Svar: :D !
Malin Westergren

Linnea

Sv: Taack vad kul att höra :D

Tänkte ge dig lite tips med vad du köpa, vad är du ute för pennor? Jag köpte mig ett paket promarker pennor och efter det kom mitt målande verkligen igång. Okej dom är lite dyra, för ett 12pack med pennor så gick det på 250kr, men det är värt varenda krona verkligen!
Du hittar dom som billigast på clas ohlsson :)

Svar: jo jag har hört om promarkers, men vet inte hur dom är att använda liksom. Vet att dom kostar en del, så det borde vara kvalité på dem.. så tack så mycket för tipset :D!
Malin Westergren

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Supersnyggt:D

Svar: Åh, taaack! :D
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

Så jävla snyggt! Du är ju grym! :D
Haha, om du inte har något att göra kan du alltid måla Chuckis, haha :D Nej men seriösa saker, vill du gästblogga på min blogg? :D

Svar: Taaack vad glad jag blir! :D Ja vet du, jag satt och finkammade hela din blogg för någon dag sedan på jakt efter en bild att rita av och jag hittade flera bra, problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska rita.. alla är så snygga, han får fasen sluta vara så snygg ju haha:D Oj, vad ska man skriva isf?:oo :D
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress