Malin Vestergren

Colla vad Cola
Emilia

Åhh, vad gott och coola bilder! :)

Svar: Tack hihi ! :)
Malin Westergren

Y A S M I N E

Shit va många!

Svar: I knoooooow! :D Hemligheten är att fota i affär ;)
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

Sv: Jag vet inte riktigt, kanske 1.10 :)
dialekt? jag har typ ingen dialekt .. haha

Svar: Det såg sjukt högt ut! ^^
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

BTW, är du säker på att det var mig du hörde? ;) haha jag sa bara en sak ju ^^

Svar: Helt säker, du sa ju något om att det tydligen skulle vara galopp innan hindret på diagonalen? ;)
Malin Westergren

Andrietta Svärdh

Fräcka bilder! ;)

Svar: Tack, jag tyckte dom var lite roliga :D
Malin Westergren

vanessaljungdahl.blogg.se

åååh är det coca cola fabriken i Stockholm ? :)
Skulle va jätte kul om du ville va med i min täving där man kan vinna 200 :- hos Kamda.se på min blogg! :)
http://vasses.webblogg.se/2013/february/tavling.html#comment

Svar: Nej, det är i lilla hemköp i Västerås! ;) Okej, jag ska kika in! :) Tack för tipset! :)
Malin Westergren

Linnéa Thell Jansson

Nu vart jag sugen !

Svar: hihihhohoeheh ojj (a)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress