Malin Vestergren

Hopptävling i Kungsör
Om du känner igen någon ryttare på bilden eller om det är dig jag har fotat så skickar jag naturligtvis bilden/bilderna jag har till dig/den personen! Jag har fler bilder än dessa så kan hända att du finns på bild i mappen i datan, dock tror jag att jag endast fotade omhoppningen i den sista klassen..

 
Olivia Gustavsson

fina bilder du tagit :)

Svar: Tack! :)
Malin Westergren

Caroline Bågfeldt

Sv: Jadu, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det där.. Vet faktiskt inte vad jag gjorde som var bra, förutom att jag höll i honom så mycket att tyglarna gled ur mina händer.. hehe.

Tack för kommentaren, den känns så äkta. Du smörar inte på med så mycket att det blir "otrovärt" och det gör det så mycket bättre. Tack tack tack!

Annie

Wooow vilka fina bilder!! :o

Svar: Taaack så jättemycket! :DD
Malin Westergren

Lina Ericson Stahlin

Underbara bilder!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress