Malin Vestergren

Ständigt missnöjd
Jag är inte så nöjd med min design. Det är alltid något som jag är missnöjd över. Är det inte body (bloggens bakgrund) så är det något annat. Fast saken är den att jag inte riktigt vet hur jag vill ha det heller. Tror att det bara är att testa sig fram egentligen och se vad man gillar respektive inte gillar. 
 
Det jag gillar med denna design är att varje inlägg har en ram runt, att varje inlägg är åtskiljda varandra. Dock så hade jag velat ha en ram med skuggor runt omkring.. jag har en sådan kod, det är bara det att jag inte tagit mig tid att fixa det. 
 
Sedan hade jag tänkt fixa den pyttelilla bilden framför Westergren Pictures som står uppe i webbläsarens sökruta.. så att säga.. Dessutom är jag missnöjd över typsnittet på alla rubriker. Vill ha något annat. Problemet är ju att de snygga typsnitten kanske inte funkar i alla webbläsare, så då kan inte en del se rätt typsnitt iaf?! Aja.
 
Sen saknar jag tiden som visar när inläggen är publicerade. Ni vet, det står kommentarer, datum och vilken kategori inlägget är i. Men det finns ingen tid. Så ska försöka klura ut hur man lägger dit en sådan. Kan inte vara så svårt :)
 
Och sist men inte minst... headern. Åh hej och hå. Hur ska den se ut? Vilka bilder ska vara i den? Ska det vara text och i så fall - vad ska det stå? Ska den vara enkel eller avancerad? Vanlig eller animerad? Haha, fint rim där.
 

Men det jag är mest missnöjd över nu är att ad.fly (tror jag) kommer upp varje gång jag länkar något. Det är bara jobbigt och drygt. Dessutom samlar det in pengar till den som gjorde denna design. Inte för att det är något fel med det, men jag vill inte ha det på min blogg. Hon får ha det på och från sin egna sida. För fasen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress