Malin Vestergren

Sälen, here I come
Lite senare ska jag åka upp till Sälen! Ska vara med i en springtävling, Salomon Trail Tour. Dock är jag inte säker på om det blir något i och med att jag har varit sjuk sen förra torsdagen.. fast jag är mycket bättre nu, men det är inte bra att bara kasta sig ut i en tävling det första man gör.. så vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall packa och fixa lite saker! 
Är inte så nöjd med dessa bilder. Skärpedjupet är fööör kort så humlan hamnar ur fokus... Dock så var det två av de första bilderna som jag fotade med nya objektivet, så man kan väl inte kräva alldeles för mycket av mig! Fast den nedersta bilden är nästan pinsam att visa iom att bara humlans ben är skartp. Hah. Aja.
 
Mer träning --> bättre resultat!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress