Malin Vestergren

45 frågor
1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min dator..
3. Hur lång är du? 168cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Breaking Dawn, part 2 på bio! 
5. Vem smsade du senast? Josefine
6. Vem ringde dig senast? mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick senast? "Lånetiden går snart ut. Prova att låna om på www.bibliotek.vasteras.se 2012-11-20 Eldprovet. Huvudbiblioteket" haha
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på! 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? när.. vi åt lunch
11. Vilken ögonfärg har du? blå/grå/grön
12. När vaknade du i dag? sent för att vara jag, efter 11 någon gång.
13. Vilken är din favorit låt? Anthem of a dying day, tror jag!
14. Vilken är din favoritplats? Antingen på hästryggen, i ett lugnt och tyst bibliotek eller i en varm bastu.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, jag vet inte riktigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Australien eller på universitetet i Lund 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Öhm... vet inte haha. 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  
19. Hur stor är din säng? 90 tror jag!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan såklart, man kan inte sova med kläder på sig!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1, eller två om man räknar med min tiger som är ganska stor.. 
23. Hur många länder har du bott i? Två! Sverige och Saudiarabien
24. Vilka städer har du bott i? tre.. tror jag. 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ja alltså, jag har gärna skor utomhus och strumpor inomhus. Är väldigt sällan barfota, haha.
26. Är du social? Jaaa oftast, men ibland inte!
27. Vilken är din favoritglass? Magnum white som inte finns längre... 
28. Vilken är din favoritefterrätt? Brukar inte äta efterrätt, men det skulle väl kunna vara massa goda bär och frukter!
29. Tycker du om kinamat? Nope!
30. Tycker du om kaffe? Näe!
31. Vad dricker du till frukost? Te eller obóy.
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid på mage
33. Kan du spela poker? Njae, var ju ett tag sen nu!
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaaarå, beroende på vem det är dock!
35. Är du en beroendemänniska? Nja, finns väl inte sådär jätte mycket som jag är beroende av tror jag!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp!
37. Vill du ha barn? I framtiden, jadå!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska och tyska, sen kan jag räkna på arabiska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det!
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Spelar ingen roll, bara vattnet är varmt och man inte fryser!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Dyrare saker som jag har behövt spara till. Jag är inte alls någon som impulsköper massa småskit.
42. Äger du dyrbara smycken? Vet inte riktigt, har inte köpt de riktiga guld- och silversmyckena själv.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar inte så ofta på tv, men när jag gör det så är det Awkward, Beauty and the beast, merlin eller verkliga sjukhusprogram.
44. Kan du rulla tungan? Japp!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är såklart roliga på sitt sätt, men det måste nog vara Sofia. Bland det första hon frågade/sa till mig när vi träffades var om hon kunde få slicka på min kind........
Bild från 27 november 2011
 
Alltså nä... skiten med frågorna försvann.. Strunt samma. Ni får nöja er med dessa 45 haha :(
Sofia

Malin då, ful bild men jag är stolt över att få vara den roligaste du känner! :D Puss <3

Svar: neeejdåå :D hihi :D <3
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress