Malin Vestergren

Har ingen oooork...
...till att blogga. Vädret tillåter inte mig att gå ut och fota... så.. ja det suger. Låter bloggen dö ett tag.
Funderar dock på om jag ska "ta in" någon annan person som skulle kunna tänka sig att dela denna blogg med mig..? Finns det någon sån människa där ute som läser min blogg så släng iväg ett mejl till mig på [email protected] ! Gärna en fotointresserad prick med en fungerande kamera, haha :)
Kommer inte publicera några fler avsnitt ur Ihopslagna Själar förrän jag tar upp bloggen igen.

Just nu är jag:
  • Stressad över;
    - BB (min bok Förbannelsen över Brevet Bredvid), kommer aldrig hinna med att skriva klart den så att jag har den i handen när jag slutar 1an........... 
    - Att jag inte har planerat när jag ska plugga och att jag typ inte har pluggat nåt tidigare i veckan. HELT OTROLIGT. Ganska skönt ändå. Fast sitter just nu å pluggar. Det gör mig typ... lugn.
  • Glad
  • Uttråkad
  • Kär som fan. I denna underbara pojke! (bli inte sur för bilden, älsk :* )
  • FRUSEN
  • Trött
  • Irriterad på min musik. Allt låter likadant hela tiden. Någon som har något förslag på musik? Inget radio-tjaffs-"musik"-grejs, det är inte alls min smak haha.
Men men! Hur mår ni ?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress