Malin Vestergren

Hoppsan...
Ja, hoppsan! Jag glömde helt bort outfiten jag skulle göra.. får se om jag kan fixa den imorgon eller sen på fredag kanske.. Och så ska jag lägga upp fler bilder på Mathilda och Laura, och Elin och Korall! Var ju och fotade på STERK i..löördags! :D
btw..Vad tycker ni om min nya design? Jag visste inte hur jag skulle göra.. allt såg bara knepigt ut! Så jag gick in på en hemsida, och så laddade jag ner denna design! Trodde det skulle vara svårare än så, men det enda jag behövde göra var att öppna den nedladdade filen, kopiera fyra (eller tre..minns inte) kodmallar, och sen radera de kodmallar som redan fanns i mina inställningar, så att säga, sen klistra in de nya, och vips! Dock så kommer jag bli tvungen att ändra lite själv, men det fixar jag nog hah..
Nu ska jag skriva lite samhäll, nåt Gerillakriget i Sri Lanka... Här får ni två avslutande bilder för idag/ikäll!
Tunga...
Ser ni mina linser? ^^
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress