Malin Vestergren

Malin Westergren

Tänkte presentera mig lite först, alltid trevligt att veta vem det är som bloggar!
Jag heter då Malin Westergren, men har ett antal smeknamn.. t.ex. Malon, Blad och MaaaalMaaaaal. Jag är född 1995 en kväll i Eskilstuna som ligger i Södermanland. Dock så bor jag inte där, jag bor i ett rött hus med vita knutar i den lilla hålan som heter Kvicksund som ligger precis vid Mälaren. Jag burkar kalla det här stället för Kuksund ibland.. men ja, det är väl ett trevligt ställe att bo på... ibland. Fast just nu är jag så sjukt trött på att bo här - på att överhuvudtaget bara befinna mig här - och jag skulle mer än gärna flytta bort bort bort bort boooort.

Jag läser Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning Medier och Kommunikation vid JENSEN Gymnasium i Västerås, och det passar mig perfekt! Jag älskar nämligen att skriva och det är någonting som jag gör nästan hela tiden. Jag har några intressen, och de ligger alla nära om hjärtat, men om jag skulle räkna upp dem i ordning så blir det nog såhär..:

  1. Skriva - Ni kommer troligtvis få ta del av noveller som jag skrivit, som kommer komma i jämna mellanrum här på bloggen i form av följetonger! Jag håller även på att skriva en bok (två.. om jag ska vara ärlig), och när den är klar så kommer den högst sannolikt vara mitt livs mästervärk! 
  2. Ridning - Jag har ridit sedan jag var ca 8 år, främst på en privat liten ridskola här i trakten!
  3. Läsa/fota - Jag är en bokmal, vilket betyder att jag älskar att läsa och att jag gör det mycket, extremt mycket. / När jag fotar så använder jag min fina Canon, som jag fick när jag fyllde år 2010. Till den har jag lite tillbehör, men känner att jag inte behöver dra aaaaaaaaaaaaaalllt. Läs mer om min kamerautrustning här!
  4. Fotboll - Jag har spelat fotboll i ca 7 år, tror jag att det blev ungefär. Slutade dock för kanske 2 år sedan *sadface*. Blir skit glad varje gång det är fotboll på gång, haha! Dock så orkar inte mina smalben av att spela, vet inte direkt varför, men det var något tjafs ombenhinneinflammation den sista tiden jag spelade och tränade. Sorgligt!

Förutom detta så älskar jag musik och jag lyssnar på musik vaaarje dag, oftast från morgon till kväll. Oftast, men inte alltid. Just nu är det Hollywood Undead, Silverstein, Linkin Park, The Used och Story of the year som fyller mina högtalare. Mina favoriter på spotify, kolla gärna, men bli inte förvånad över hur det låter.. haha ;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Om jag skulle beskriva mig väldigt kortfattat så blir det ungefär såhär:

En snäll och omtänksam person som tänker väldigt mycket, har fantasi i överflöd och tycker att skånska är det absolut sexigaste som finns. Inget någonsin klår skånska. Inte ens en liten videosnutt på Frank Iero när han spelar gitarr med öppen mun klår skånska. Fast..det är inte långt ifrån. (kan länka videon sen någon gång)

Arg tjej fiiitusan!


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress