Malin Vestergren

Spöke
Lekte spöke tidigare i år vilket var väldigt kul tills jag såg ett ljus och blev tillfångatagen av ett ufo som lyste upp hela min trädgård..

Lägg gärna märke till att mitt hår var lila! 
Malin Wallin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

Svar: Tack! Jadå, själv? :DKrams!
Malin Westergren

Sara

Sv: Men gud, tack så hemskt mycket! Blir så glad :'D

Svar: :DD
Malin Westergren

lisa

svar: det låter som en rolig idé, men jag är inte säker. när ska man senast ge pengar? hur många är med på det? är det säkert att det blir skickat i tid? ^^

Svar: Jag måste först veta hur många som är med på det innan jag öppnar kontot, och sedan lägger man bara in pengarna så fort som möjligt! :) oj jag vet inte hur många som är med på det, senast jag räknade var det ca 9 stycken tror jag, men nu har det kommit in flera :) och ja! Det kommer skickas så fort allt är klart! :) beror ju på hur snabba alla är osv ;)
Malin Westergren

Saga

Det låter som en rolig idé. Men när isf ska du ha pengarna och hur många ville vara med på det? Jag kan maila dig imorgon för jag hinner inte ikväll.. ;)

Svar: Så fort som möjligt när kontot är öppnat! Jag väntar fortfarande svar från en massa personer, men senast jag kollade så var det ca 9 st, men har nog kommit in några fler som vill vara med! Okej gör det! :)
Malin Westergren

Linda Risberg

SV: Haha jäävlar vilken lång kommentar! Jo det stämmer, klart jag läser Carro's blogg!

Dock så är jag lite osäker på om jag verkligen borde delta, har för tillfället inte så mycket pengar och jag har inte köpt en enda julklapp ännu nej, inte EN enda! :(

Men det var en rolig idé du kom på! Hoppas många andra är med på den, tyvärr måste jag avstå! :(

KRAM!

Svar: Haha ja den blev lång.. :D okej vad tråkigt :( Kram :D!
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress