Malin Vestergren

Att skriva en låt
Så ser det ut när jag skriver låtar! Brukar göra tre eller fyra bubblor med nyckelord, sedan skriver jag runt dem! När jag har gjort min lilla bubbelsamling så börjar jag skriva. Oftast kommer det bara meningar som på rullande band ur mitt huvud, men ibland kommer dom i fel ordning (därav 1, 2, 3, 4, 5, 6 på vänstra sidan av pappret nedan, i vilken ordning meningarna ska komma), så det brukar bli en hel röra på pappret innan jag är klar.. 


Och det brukar sluta med att det inte alls blir så som jag har skrivit på papprena ändå haha. Brukar även ändra lite när jag har skrivit in det i datorn. Men det är väl så det ska vara, man ska väl vara öppen för förändringar, right? Resultatet får ni senare! 
Caroline Bågfeldt

Sv: jag har köpt den på HM :D skitfin (A)

Svar: :D!
Malin Westergren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress